אינטרנט רימון - מספר טלפון של מוקד שירות לקוחות, תמיכה טכנית ומכירות

אינטרנט רימון - מוקד שירות לקוחות, טמיכה טכנית ומכירות

1-900-729-173 שלוחה 20 (עשרים) - מוקד מכירות ותמיכה לקוחות פרטיים

שעות הפעילות:

  • בימים א'-ה': 08:30-20:00, יום ו':  08:30-13:00

  • מספר לשליחת פקס 03-5327666

  • כתובת מייל לניתוק מנוי contactus@rimon.net.il


1-900-729-173 שלוחה 21 (עשרים ואחת) - מוקד מכירות לקוחות עסקיים

  שעות הפעילות:

  • בימים א'-ה': 08:30-20:00, יום ו':  08:30-13:00

  • כתובת מייל ליצירת קשר sales.biz@neto.net.il


1-900-729-173 שלוחה 22 (עשרים ושתיים) - מוקד שירות לקוחות פרטיים ותמיכה טכנית

שעות הפעילות:

  • מוקד שירות לקוחות פרטיים - בימים א'-ה': 07:00-19:00, יום ו':  07:00-13:00 (בחורף),

    07:00-14:00 (בקיץ)

  • מוקד תמיכה טכנית - בימים א'-ה': 24 שעות ביממה, יום ו':  עד שעה לפני כניסת השבת,

    מוצ''ש: כשעה לאחר יציאת השבת


לידיעתכם: אתר זה אינו מייצג ואינו קשור לחברות או המוסדות המצוינים באתר.
המספר טלפון הינו מספר פרימיום בעלות רגילה בהתאם לתוכנית המשתמש ובתוספת של חמישים אגורות לדקה והוא מאפשר קבלה אוטומטית של הקלטת שיחה אחרי סיומה.
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com

איך מקבלים הקלטת שיחה? הסבר כאן