ישראכרט - מספר טלפון של מוקדי שירות לקוחות, תמיכה טכנית, אובדן או גניבת כרטיס

ישראכרט - מוקד שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מוקד חירום

1-900-729-161 שלוחה 7 (שבע) - מוקד שירות לקוחות פרטיים

  • שעות הפעילות: בימים א'-ה': 08:30-18:00


1-900-729-161 שלוחה 8 (שמונה) - מוקד תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה

  • שעות הפעילות: בימים א'-ה': 08:30-20:00, יום ו': 08:00-13:00

     

1-900-729-161 שלוחה 9 (תשע) - מוקד אובדן או גניבת כרטיס בארץ

  • שעות הפעילות: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

  • מספר טלפון של המוקד חירום לחיוג מחו''ל בלבד: 972-3-6364666 

     

1-900-729-161 שלוחה 10 (עשר) - מוקד שירות עסקי

  • שעות הפעילות: בימים א'-ה': 08:30-18:00


לידיעתכם: אתר זה אינו מייצג ואינו קשור לחברות או המוסדות המצוינים באתר.
המספר טלפון הינו מספר פרימיום בעלות רגילה בהתאם לתוכנית המשתמש ובתוספת של חמישים אגורות לדקה והוא מאפשר קבלה אוטומטית של הקלטת שיחה אחרי סיומה.
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com

איך מקבלים הקלטת שיחה? הסבר כאן