ויזה כאל VISA CAL - מספרי טלפון של מוקדי שירות לקוחות, תמיכה טכנית, אובדן או גניבת כרטיס

ויזה כאל טלפון מוקד שירות לקוחות

1-900-729-161 שלוחה 20 (עשרים) - מוקד השירות הטלפוני ומענה קולי מתקדם

  • שעות הפעילות: בימים א'-ה': 08:30-16:00, בימי ו' וערבי חג - המוקד סגור.
    במספר טלפון הנ"ל באפשרותכם לקבל מידע באמצעות המענה הקולי מתקדם, 24 שעות ביממה, ללא צורך בהמתנה לנציג שירות.
    פירוט השרותים הניתנים במענה הקולי:

  • בירור החיוב החודשי העתידי והקודם בכרטיס. 

  • הזמנת דפי פירוט. 

  • מידע על מצב נקודות. 

  • קבלת הלוואות.

  • פריסת החיוב החודשי לתשלומים. 

  • הזמנת כרטיס מעוצב מקטלוג כרטיסים מעוצבים


1-900-729-161 שלוחה 21 (עשרים ואחת) - מוקד אובדן או גניבת כרטיס בישראל

  • שעות הפעילות: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

    מספר טלפון לחיוג מחו''ל בלבד 972-3-5726333+

     

1-900-729-161 שלוחה 22 (עשרים ושתיים) - מוקד תמיכה טכנית באתר האינטרנט

  • שעות הפעילות: בימים א'-ה': 08:30-16:00, בימי ו' וערבי חג המוקד סגור.

     

1-900-729-161 שלוחה 23 (עשרים ושלוש) - מוקד גביה. במספר טלפון זה באפשרותכם לקבל מידע על חוב ולבצע תשלום

  • שעות הפעילות: בימים א'-ה': 08:30-16:00, בימי ו' המוקד סגור.

  • מספר פקס: 03-5727076


1-900-729-161 שלוחה 24 (עשרים וארבעה) - מוקד שירות טלפוני למחזיקי כרטיס You

  • שעות הפעילות: בימים א'-ה': 08:30-16:00, בימי ו' המוקד סגור.


לידיעתכם: אתר זה אינו מייצג ואינו קשור לחברות או המוסדות המצוינים באתר.
המספר טלפון הינו מספר פרימיום בעלות רגילה בהתאם לתוכנית המשתמש ובתוספת של חמישים אגורות לדקה והוא מאפשר קבלה אוטומטית של הקלטת שיחה אחרי סיומה.
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com

איך מקבלים הקלטת שיחה? הסבר כאן