אקספון 018 - מספר טלפון של מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית

018 אקספון מוקד שירות ותמיכה

1-900-729-173 שלוחה 7 (שבע) - מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית

שעות הפעילות: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

1-900-729-173 שלוחה 8 (שמונה) - מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית לקהל החרדי

  שעות הפעילות: 

  • ימים א'-ה'  08:00-21:00

  • שישי וערבי חג 08:00-13:00

1-900-729-173 שלוחה 9 (תשע) - מוקד מכירות ללקוחות חדשים

שעות הפעילות: 

  • ימים א'-ה'  08:00-21:00

  • שישי וערבי חג 08:00-13:00

 

יצירת קשר:

  • פקס: 03-9254433

  • ניתן גם לשלוח פניה במייל : service@018.co.il

 

לידיעתכם: אתר זה אינו מייצג ואינו קשור לחברות או המוסדות המצוינים באתר.
המספר טלפון הינו מספר פרימיום בעלות רגילה בהתאם לתוכנית המשתמש ובתוספת של חמישים אגורות לדקה והוא מאפשר קבלה אוטומטית של הקלטת שיחה אחרי סיומה.
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com

איך מקבלים הקלטת שיחה? הסבר כאן