נטוויז'ן 013 - מספרי טלפון של מוקדי שירות לקוחות ותמיכה טכנית

נטוויז'ן-טלפון-מוקד-שירות-לקוחות

1-900-729-173 שלוחה 1 (אחד) - מוקד שירות לקוחות, 

מוקד תמיכה טכנית ומוקד מכירות

שעות הפעילות:

  •     שירות לקוחות: ימים א'-ה'  07:00-20:00, שישי וערבי חג 08:00-13:00

  •     מוקד תמיכה טכנית: 24 שעות ביממה

  •     מוקד מכירות: ימים א'-ה'  08:00-20:00, שישי וערבי חג 08:00-13:00



1-900-729-173 שלוחה 2 (שתיים) - מוקד פיננסי

  שעות הפעילות: 

  • ימים א'-ה'  08:00-17:00

  • שישי וערבי חג 08:00-12:30

     

1-900-729-173 שלוחה 3 (שלוש) - שירות לקוחות SOHO

שעות הפעילות: ימים א'-ה' 08:00-20:00 

 

1-900-729-173 שלוחה 4 (ארבע) - מרכזייה בינלאומית

שעות הפעילות: 24 שעות ביממה

 

לידיעתכם: אתר זה אינו מייצג ואינו קשור לחברות או המוסדות המצוינים באתר.
המספר טלפון הינו מספר פרימיום בעלות רגילה בהתאם לתוכנית המשתמש ובתוספת של חמישים אגורות לדקה והוא מאפשר קבלה אוטומטית של הקלטת שיחה אחרי סיומה.
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com

איך מקבלים הקלטת שיחה? הסבר כאן