1-900-729-173 שלוחה 5 (חמש) - מוקד שירות ומוקד תמיכה טכנית ללקוחות פרטיים
שעות הפעילות:
שירות לקוחות: ימים א'-ה' 07:00-18:00 ו-19:00-21:00,שישי וערבי חג 07:00-12:00
מוקד תמיכה טכנית: 24 שעות ביממה
דואר אלקטרוני pniot@bezeqint.co.il
1-900-729-173 שלוחה 6 (שש) - מוקד שירות לקוחות עסקיים
שעות הפעילות:
ימים א'-ה' 08:30-21:30, יום ו' וערבי חג 08:00-13:00
דואר אלקטרוני pniot_eski@bezeqint.co.il
1-900-729-173 שלוחה 10 (עשר) - מוקד תמיכה טכנית ללקוחות עסקיים
שעות הפעילות:
24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
דואר אלקטרוני iski@014.net.il
1-900-729-173 שלוחה 11 (אחת עשרה) - מחלקת תפעול טכנאים
שעות הפעילות: ימים א'-ה' 08:00-16:30
1-900-729-173 שלוחה 12 (שנים עשר) - מוקד חוות השרתים, שירותי Hosting ושינוי DNS ודומיינים
שעות הפעילות:
24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
דואר אלקטרוני hosting@bezeqint.co.il
לידיעתכם: אתר זה אינו מייצג ואינו קשור לחברות או המוסדות המצוינים באתר.
המספר טלפון הינו מספר פרימיום בעלות רגילה בהתאם לתוכנית המשתמש ובתוספת
של חמישים אגורות לדקה והוא מאפשר קבלה אוטומטית של הקלטת שיחה אחרי סיומה.
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com