בזק - מספרי טלפון של מוקדי שירות לקוחות

בזק מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית

1-900-729-173 שלוחה 13 (שלוש עשרה) - מוקד שירות לקוחות פרטיים

שעות הפעילות:

  •     בימים א'-ה': 08:00-18:00, יום ו':  08:00-12:30 (למעט ימי חג ומועד)

  •     פקס 03-6118221: בירורים ופניות בנושאי שירות וחשבונות

  •     דואר אלקטרוני bezeq_cust_serv@bezeq.co.il


1-900-729-173 שלוחה 14 (ארבעה עשר) - מוקד תשלום בכרטיס אשראי

  שעות הפעילות: תשלום חשבון טלפון באמצעות מענה קולי ממוחשב 24 שעות ביממה


1-900-729-173 שלוחה 15 (חמש עשרה) - מוקד מכירות ארצי

שעות הפעילות: בימים א'-ה': 08:00-20:00, יום ו':  08:00-12:30 (למעט ימי חג ומועד)

 

1-900-729-173 שלוחה 16 (שש עשרה) - מוקד תמיכה טכנית ללקוחות פרטיים

שעות הפעילות: 24 שעות ביממה, כל ימות השנה (למעט יום כיפור)


1-900-729-173 שלוחה 17 (שבע עשרה) - מוקד תמיכה טכנית ללקוחות עסקיים

שעות הפעילות: 24 שעות ביממה, כל ימות השנה (למעט יום כיפור)


לפניה למוקד מכירות ושירות לקוחות עסקיים דרך אתר בזק לחצו כאן



לידיעתכם: אתר זה אינו מייצג ואינו קשור לחברות או המוסדות המצוינים באתר.
המספר טלפון הינו מספר פרימיום בעלות רגילה בהתאם לתוכנית המשתמש ובתוספת של חמישים אגורות לדקה והוא מאפשר קבלה אוטומטית של הקלטת שיחה אחרי סיומה.
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com

איך מקבלים הקלטת שיחה? הסבר כאן