1-900-729-173 שלוחה 24 (עשרים וארבעה) - מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית
שעות הפעילות:
מוקד השירות: בימים א'-ה': 08:00-21:00, יום ו': 08:30-13:00
מוקד התמיכה פעילים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
לתלונות בנוגע לשירות, חשבוניות והסכם התקשרות, ניתן לפנות לנציב התלונות של החברה באחת מן הדרכים הבאות: בדוא"ל pniot@hotnet.net.il, באמצעות פקס: 153-773306901 או בדואר: בניין ספרד, יורו פארק, א.ת. יקום, 60972
להפסקת שירותים: disconnect@hotnet.net.il או בפקס 153-773306901
1-900-729-173 שלוחה 25 (עשרים וחמש) - מוקד שירות לקוחות עסקיים
לידיעתכם: אתר זה אינו מייצג ואינו קשור לחברות או המוסדות המצוינים באתר.
המספר טלפון הינו מספר פרימיום בעלות רגילה בהתאם לתוכנית המשתמש ובתוספת
של חמישים אגורות לדקה והוא מאפשר קבלה אוטומטית של הקלטת שיחה אחרי סיומה.
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com