אינטרנט 012 סמייל - מספר טלפון של מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית

אינטרנט 012 סמייל - מוקד שירות - אנטרנט זהב

1-900-729-173 שלוחה 26 (עשרים ושש) - מוקד שירות ללקוחות פרטיים

שעות הפעילות:

  • מוקד השירות: בימים א'-ה': 07:00-20:00, יום ו' וערבי חג:  07:00-12:00

  • במקרה של תלונה אודות שירותים, חשבונות או הסכם התקשרות, ניתן לפנות בכתב לנציב תלונות הציבור באמצעות דוא"ל: contactUs@012.net, בפקס: 0722002080 או בדואר לכתובת: רחוב האצל 53 ראשל"צ 75706

  • לניתוק או להפסקה זמנית של שירותי אינטרנט ניתן לפנות בכתב באמצעות דוא"ל: pniya@012.net , בפקס: 072447545, או בדואר לכתובת: רחוב האצל 53 ראשל"צ 75706

  • על מנת ליעל את הטיפול בפנייתך, יש לצרף לבקשה בכתב את הפרטים הבאים: שם פרטי ושם משפחה, מספר ת.ז./ח.פ., השירות/מוצר שיש לנתק, מועד הניתוק, טלפון לחזרה, כתובת דוא"ל לחזרה 

1-900-729-173 שלוחה 27 (עשרים ושבע) - מוקד שירות לקוחות עסקיים

  • מוקד השירות לעסקים פעיל בימים א'-ה': 07:00-20:00

1-900-729-173 שלוחה 28 (עשרים ושמונה) - מוקד תמיכה טכנית

  • מוקד תמיכה טכנית פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע


לידיעתכם: אתר זה אינו מייצג ואינו קשור לחברות או המוסדות המצוינים באתר.
המספר טלפון הינו מספר פרימיום בעלות רגילה בהתאם לתוכנית המשתמש ובתוספת של חמישים אגורות לדקה והוא מאפשר קבלה אוטומטית של הקלטת שיחה אחרי סיומה.
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com

איך מקבלים הקלטת שיחה? הסבר כאן