אינטרנט פרטנר (אורנג') - טלפון של מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית

אינטרנט פרטנר-אורנג - מוקד שירות לקוחות ותמיכה טכנית

1-900-729-172 שלוחה 2 (שתיים) - כל המוקדי שירות ותמיכה טכנית ועוד

שעות הפעילות:

  • מוקד שירות לקוחות לתוכניות, חשבוניות ולעדכון פרטים

    בימים א'-ה': 05:00-18:00, יום ו': 07:00-12:00,

    במקרים של אובדן או גניבה 24 שעות ביממה

  • פרטנר בינלאומי: 24 שעות ביממה, למתקשרים מחו"ל בלבד - חייגו 972-74-7054033

  • מרכז שירות פיננסי: בימים א'-ה': 08:30-17:00, יום ו':  08:30-13:00

  • מוקד תמיכה טכנית של רשת אינטרנט, מודמים, תפעול ותקלות מכשירים: 

    05:00-18:00, יום ו': 07:00-12:00, מקרי תקלות בקבלה והוצאת שיחות -
    24 שעות ביממה



לידיעתכם: אתר זה אינו מייצג ואינו קשור לחברות או המוסדות המצוינים באתר.
המספר טלפון הינו מספר פרימיום בעלות רגילה בהתאם לתוכנית המשתמש ובתוספת של חמישים אגורות לדקה והוא מאפשר קבלה אוטומטית של הקלטת שיחה אחרי סיומה.
חשוב: הקלטה נשמרת במשך שבועיים.
אופן קבלת קובץ ההקלטה:
מומלץ לבצע חיוג לשירות מטלפון סלולרי על מנת שתוכלו לקבל מסרון בתום השיחה עם קישור לקובץ ההקלטה.
אם בכל זאת ביצעתם חיוג מטלפון נייח /ואו אם מכל סיבה שהיא לא קיבלתם גישה לקובץ ההקלטה, פנו אלינו בבקשה לכתובת המייל המופיעה מטה עם הפרטים הבאים:
מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה. כל זאת עד 24 שעות מרגע סיום השיחה.
כתובת מייל של שירות הלקוחות buypixels@gmail.com

איך מקבלים הקלטת שיחה? הסבר כאן